10 Aralık 2016

Haftalar Ne Kadar Hızlı Geçti.


Aradığım bir şey var. Onun yokluğunda her şeyi israf ediyorum. O yok diye, ben bu mekanın vasıfsızı sayılıyorum. Gelirse ne olur düşünemiyorum. Şu ana kadar hiç gelmedi. Gelse, benim bildiğim ama insanların bilemediği yanım artık gün yüzüne çıkar mıydı acaba. Yoksa boş bir beklemeden bir ibaret de, ben böyle harcanıp gidiyor muyum.
- - -
Ben küçük bir kişi oldum şu zamana kadar. Kanatlarım küçük. Omuzlarım dik ve kararlı durmaktan ziyade büzülüp ürkmeye meyilli. Yer çekimine bağlılığım çok sıkı, kolayca bırakamam kendimi rüzgara ya da en sert döngülere. Sivri yanlarım yok bana siper olsunlar. Belki hala gelişim aşamasındalar ya da baştan beri zayıflar. Anlaması çok uzun sürmez, yakındır.

- - - - -


Dizi sevdiklerim arasında bile değil. Hikayesi ve sahneleri özünde burada göründüğü gibi eğlenceli değil.
Ama bu video şarkının ritmiyle, sahnelerin editlenmesiyle çok güzel bir bütün olmuş.
Neşeliyken izliyorsam içim kıpır kıpır oluyor, çok tatlılar !
Güzel editlenmiş videolara zaafım var da. Yaşasın süper düzenleme yapanlar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Wide Eye Onion Kun