10 Temmuz 2017

12 Dakikanıza El Koymayı Planlıyorum

Gönlüm istedi ki iki klip izleteyim, yanına bir tane de şarkı ekleyeyim.
   Koreceye alışık değilseniz ya da duygusal müzik dinleyecek ruh halinde değilseniz diye mevcut olan iki endişem dışında bu iki klibin herkese hitap edeceğini umuyorum, tabi ki etmez ama umalım.
   Kore müziğinin yanından bile geçmeyenlerden azıcık sabır istiyorum, K-pop dinleyicilerine ise biraz çirkefçe ama şakacı bir şekilde "Azıcık oppalarınız/unnilerinizin abuk subuk şarkılarından ara verin de şunlara bakın." diyorum.
   Sanatçı grubu araştırmadım, tek bildiğim olgun insanlar oldukları. Renk cümbüşü olmak için yaşlılar yani, kliplerde bireysel olarak yer kaplamıyorlar. Çünkü yüzlerinden ziyade ön plana çıkaracakları çok güzel şarkı sözleri ve temaları var, hadi onları görelim!
- - - - - - - - -
    İlk bu şarkıyla tanıştım. Çevirisiyle beraber şarkı dinlemeyi severim fakat bunda ihtiyacım bile olmadı, duygu zaten geçti bana (Saram, sarang, kaseum, kumabta gibi kelimeleri bilmem de yardımcı oldu). İzleyin lütfen, bakalım sizi de etkileyecek mi... Şarkının başı bana Cartel'i hatırlattı. Cartel ve Ferman Akgül'ün bir şarkısı vardır "Sen" diye -Tabi ki bu şarkıyı da dinleyin! maNga sevdalısıyken daha küçüktüm, pek anlamamıştım şarkıyı. Şimdi biraz daha anlamlı hale geliyor-. Buyrun...

"The Story of Our Lives"

Nasıldı? Yorum kısmına yazmak için saklayın. Şimdi sıra ikinci şarkıda.
   7 dakika uzunluğunda olsa da dert değil, baştan anlaştık 12 dakikanız bende. Ölüme çok yakın olunca insanın aklı kalbi bir başka çalışıyor. Bu klipte farklı hayatlardan kesitler var, bilmiyorum benim yüreğim biraz burkuldu. Buyurun sizinki de burkulsun. Şarkı söylemeyi bırakıp sadece müzikle devam eden bir kısım var, orayı kesip ayrı dinleyesim var.
"A Funny But Sad Day"

Göstermek istediklerim bunlardı işte.
   Bir şarkıyla sonlandıracağım. Goblin'i izlemedim, seveni çok olduğu için soğuk yaklaşıyorum. O yüzden bu şarkıya kulak vermem uzun sürdü. Bu şarkıyı seslendiren kız çok iyi ya. Daha önce de bir şarkısını dinlemiştim, dinlenir bu kız.



- - - - - - - - -
Saydam'dan önerilmiş iki klip gördünüz
ve bir şarkı dinlediniz.
Yorumunuzu beklerim.
İyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Wide Eye Onion Kun